Το ελληνικό τραγούδι- εκείνο που κατά σύμβαση λέμε “έντεχνο” (σ’αυτό το σημείο ας μου εξηγήσει κάποιος, τα υπόλοιπα τραγούδια είναι τι; Άτεχνα;)- μας έχει δώσει κάτι παραπάνω από όμορφα ακούσματα. Μας έχει δώσει πολλά συλλογικά βιώματα μέσα από τα...









